Zenelejátszó

2015. április 25., szombat

Blogról!



Ezt a blogot azért csináltam mert tudom milyen érzés feljelentettnek lenni vagy bizonytalannak lenni a saját kutyánkkal vagy ha épp nincs olyan oktató aki ezeken a dolgokon segíteni tudna. Én viszont ezzel a bloggal segíteni akarok. Nem rég abba hagytam de most újra elkezdem és remélem segítek nektek. Nekem is van egy kutyám akit a szomszédok feljelentettek. Hogy miért? Mert ők szerintük agresszív mindenkit bánt,félnek tőle,ugat stb..De valójában egy rendes,játékos kutya. Egy ismerős is félt tőle végül össze barátkoztak és ő is észre vette hogy rendes kutya és nem bánt senki. Azért bántja a szomszédokat mert 1. lekéstem a tanításával és nem szeretném ha elkövetnétek ezt ti is. Egy kutyát bármikor lehet tanítani, nem baj ha kölyök vagy már picit öreg hozzá, a kor nem mindig számít. A 2. pedig hogy érzi ha félnek az emberek tőle. Meglátják és akkor már úristen megharap,felrúgom,tegyél rá szájkosarat,felleszel jelentve,vidd el a kutyát innen nem való ide stb..a problémás kutyások biztos megkapják valamelyik megjegyzést ezek közül, sajnos én is. Sokan mondják azt vissza de hát kutya jóhogy ugat az a dolga. Ez így is van de viszont vannak határok. Ebben akarok segíteni, pár dolgot leírok a kutyákról a parancsokról,fajtákról melyik kutya milyen vagy épp hogy lehetne tanítani őket. Vannak oktatók akik ajánlották pl: ugatás gátló, spriccelő vizes flakont meg a többi..nem használnak nagyon vagy épp nem mindenkinél. Nekem az ugatás gátlóba annyi a probléma: 1. orvosi vizsgálat (drága, persze kinek mi.)
2. Ha egy másik kutya ugat és nem a sajátunk megrázza akkor is mikor nem kellene és a kutya bizonytalan lesz.Kinek kell ez?
Spriccelő flakon (persze ez van nyakörvbe is):
1. A kutya bizonytalan lesz.
2. Félni fog tőle és előfordúlhat hogy félelmi agresszió lesz belőle és az is lehet hogy a kutya már bennünk se fog bizni. Szerintem ezt nem akarjuk. Meg hát lehet nem lesz olyan jókedvű tőle. A megoldását külön fogom írni, hogy ezeket a hibákat hogy is lehetne meggátólni. Ezért van ez a blog! Valójában én is kutyaoktatónak készülök és néha van olyan érzésem néha többet tudok mintegy oktató. ;) :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése